neděle 4. května 2014

Skříňka pod televizi - moření, základní lak a montáž

Dlouho jsem na blog nic nepřidal, hlavně proto, že jsem musel práce na stolku několikrát odložit kvůli jiným "důležitějším" pracem a taky proto, že jsem v mezidobích brousil vyřezané ornamenty a na tom nebylo moc k focení.

Skříňka obsahuje několik vložených panelů, které jsou řešeny tak, aby se při sezonních změnách vlhkosti měly kam pohnout. Kromě toho bude mořená tmavým mořidlem a to znamená, že musí být namořeny i části panelů, které budou schovány v drážkách - kdyby se panel trochu smrštil, mohla by být vidět nenamořená část.

Proto jsem se rozhodl panely a drážky pro ně namořit a stříknout základním lakem ještě před sestavením. Mořidlo je vodouředitelné firmy Renner, lak je dvousložkový Cloucryl Farbloss. Na fotkách už je základní vrstva laku přebroušená. Zbytek rámů namořím a nalakuju až po celkovém sestavení a začištění spojů.




(Když jsem vkládal poslední fotku, úplně mi zatrnulo. Musel jsem jít do dílny na kontrolu - dobré je to, ve skutečnosti je ta horní hrana rovná, zakřivil to jen foťák. ufff ) 



Žádné komentáře:

Okomentovat