neděle 24. srpna 2014

Stolek pro školáka - dokončení

Pracovní stolek je hotov a zbývá jen doplnit pár posledních fotografií.

Nejdříve ještě ale pár slov k povrchové úpravě. Všechny části stolku jsem nejdříve důkladně obrousil, postupně jsem vystřídal zrnitosti 80 - 120 - 180. Vady dřeva, jako jsou praskliny, dírky apod. tmelím epoxydovým lepidlem, které obarvím stejným mořidlem, jakým bude namořen hotovým výrobek. Po vytvrzení tmelené místo srovnám cidlinou a přebrousím.

Vybroušený stolek jsem namořil vodouředitelným mořidlem Renner, aplikováno houbičkou. Lak jsem chtěl odolný, nejlépe dvousložkový a proto jsem navštívil prodejce a nechal si poradit. Jde opět o značku Renner, jednoduše proto, že prodejce této značky mám nedaleko bydliště a taky proto, že tyto laky považuju za velmi dobré.

Z prodejny jsem si odnesl dvousložkový akrylový lak, který jsem na stolek nanesl stříkací pistolí. Výhodou bylo, že tento lak lze použít jak pro základní, tak i pro vrchní nástřik, není tedy nutné mít dva různé laky. První základní vrstvu jsem přebrousil brusnou houbičkou a nanesl druhou.

A nakonec už jen finální montáž- ta je velmi jednoduchá. Na oba kontejnery je vruty přišroubován rám a na něj, na panty, je přišroubována horní deska.








Žádné komentáře:

Okomentovat