pondělí 27. února 2017

Prosklená vitrína

Po čase jsem se pustil do dalšího projektu, který navazuje na skříňku pod televizi v našem obýváku. Postupně bych chtěl vyrobit celou kolekci nábytku, vše by mělo mít stejné provedení, řezby, barvu atd. Druhým kouskem nábytku bude prosklená vitrína na vystavení porcelánu.

Už jsem strávil nějaký čas u Sketchupu a výsledkem je takovýto návrh.


Materiálem bude opět třešeň, řezby na nohách a dolním okraji budou stejné jako u TV stolku. Hodně detailů a tím pádem i práce bude nahoře. Celková výška bude  přes dva metry, šířka 1,2m a hloubka přibližně půl metru.

Práce už započaly, přivezl jsem si řezivo, slepil polotovary rohových sloupků, nařezal všechny základní díly korpusu a vyrobil spoje - vše klasický čep a dlab.



Už mám i na pásové pile nahrubo vyřezané obrysy nožek a všechny ty křivky vespod. V současné době pomalu pracuju na řezbách. Opět jsem nejdříve nahrubo odfrézoval nadbytečný materiál a dále už musí nastoupit řezbářská dláta.






Žádné komentáře:

Okomentovat